بهترین برندهای چرم ایرانی کدام ها هستند؟

بهترین برندهای چرم ایرانی - چرم بازان

درود برشما که به محصولات چرم طبیعی علاقه مند هستید. بهترین راه برای مطمعن شدن از طبیعی بودن چرم، خرید از بهترین برندهای چرم ایرانی می باشد. خوشبختانه در کشورمان برندهای معتبر زیادی در حوزه چرم طبیعی وجود دارند. در این مطلب به معرفی 7تا از بهترین برندهای چرم ایرانی می پردازیم. تا انتهای مقاله همراه چرم بازان باشید.

بهترین برندهای چرم ایرانی

قبل از معرفی بهترین برندهای چرم ایرانی، ذکر این نکته ضروری است. چرم بازان این برندها را به عنوان همکار و نه رقیب نگاه می کند. درواقع ما از پیشرفت دیگر برندها خوشحال می شویم. ضمن اینکه خودمان هم سعی می کنیم یکی از بهترین برندهای چرم ایرانی باشیم.

تصمیم نهایی برعهده شماست. ممکن است تجربه خوبی از این برندها داشته باشید و یا برعکس. درکل ما در این مطلب فقط معرفی می کنیم.

در زیر 6 برند چرم ایرانی که شناخته شده هستند را به شما معرفی می کنیم.

نکته ی دیگر اینکه اول لیست بودن به معنای برترین بودن نیست. یا آخر لیست بودن به معنای کیفیت پایین نیست. صرفا لیست کرده ایم.

چرم مشهد

چرم مشهد از سال 1375 فعالیت خود را شروع کرده است. این برند چرم ایرانی ازجمله معدود برندهایی می باشد که هم تولید و هم فروش چرم را انجام می دهد. یعنی ابتدا پوست را تبدیل به چرم می کنند. سپس از چرم محصولات مختلف می سازند.

محصولات چرم مشهد تنوع زیادی دارند و شامل انواع کفش، کیف، البسه و دستکش چرم و … می باشند. چرم مشهد علاوه بر فروش اینترنتی، فروشگاه هایی نیز در سراسر کشور دارد.

ازجمله ابتکارات چرم مشهد، دسته بندی مشتریان در چهار سطح الماسی، طلایی، نقره ای، برنزی می باشد.

به امید موفقیت روزافزون برند چرم مشهد چرم مشهد - چرم بازان

چرم درسا

چرم درسا از سال 1370 شروع به فعالیت نموده است. آقایان شاهین فاطمی و امیرکاظم نورمحمدی بنیان گذاران چرم درسا می باشند. استراتژی چرم درسا ارائه محصولات باکیفیت و با قیمت بالاتر از دیگر برندها می باشد.

برند درسا علاوه بر اکسسوری و البسه چرم طبیعی، در حوزه مبلمان چرمی و کافه درسا و خانه درسا فعالیت می کند.

به امید موفقیت روزافزون چرم درسا

بهترین برندهای چرم ایرانی - چرم درسا

نوین چرم

شرکت نوین ایده پوش فردا با نام تجاری نوین چرم از سال 1370 فعالیت خود را شروع کرده است. این برند چرم ایرانی علاوه بر فروش در داخل ایران به کشورهای دیگر مانند امارات، کویت، ژاپن و … نیز محصولاتش را صادر می کند. هم چنین علاوه بر فروش اینترنتی، شعبه هایی نیز در کشور دارند.

با دریافت کارت باشگاه مشتریان نوین چرم می توانید 5 درصد نسبت به مشتریان معمولی تخفیف دریافت کنید که البته شرایط خاصی دارد.

به امید موفقیت روزافزون نوین چرم

اسم برند چرم طبیعی - نوین چرم

مارال چرم

از دیگر بهترین برندهای چرم ایرانی می توان به مارال چرم اشاره کرد. برند مارال چرم از سال 1374 توسط آقایان سید جلال و جواد حسینی خواه شروع به فعالی نموده است.

مارال چرم علاوه بر فروش اینترنتی در اکثر شهرهای ایرانی شعبه دارد. یعنی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی می توانید خرید نمایید.

ازجمله طرح های مارال چرم ارائه تخفیف در بازه های زمانی مختلف و روی محصولات متفاوت می باشد. برای مثال محصولاتی که تک سایز شده اند.

به امید موفقیت روزافزون مارال چرم

بهترین برندهای چرم ایرانی - مارال چرم

چرم کاکتوس

از بهترین برندهای چرم ایرانی می توان به برند چرم کاکتوس اشاره کرد. این برند چرم ایرانی از سال 1393 فعالیت خود را شروع نموده است.

محصولات برند چرم کاکتوس شکل خاصی دارند. این شکل خاص و بعضا کلاسیک و قدیمی باعث شده طرفداران خاصی نیز داشته باشند.

به امید موفقیت روز افزون برند کاکتوس

برترین برند چرم ایرانی - چرم کاکتوس

پاندورا

پاندورا از سال 1375 فعالیت خود را شروع نموده است. علاوه بر بازار داخلی محصولات خود را به کشورهایی نظیر روسیه، اکراین و آذربایجان و … را دارد.

ویژگی بارز محصولات و البته کفش های پاندورا، سیستم گردش هوای اختصاصی می باشد. این سیستم مانع از تعریق هوا می شود. البته محصولات چرم طبیعی همگی این ویژگی را دارند.

به امید موفقیت روزافزون پاندورا

برند معروف چرم طبیعی - چرم پاندورا

بهترین برندهای چرم ایرانی : چرم بازان

بعد از معرفی چنتا از بهترین برندهای چرم ایرانی، نوبت به معرفی سایت و برند چرمبازان می رسد.

برند چرم بازان (charmbazan.com) از دی ماه سال 1400 فعالیت خود را شروع نموده است. مدیریت برند برعهده آقای محمد عبانژاد می باشد.

همانطور که ملاحظه می کنید سابقه ی دیگر برندها از برند چرم بازان هم بیشتر است. به عبارتی برند چرم بازان نوپا محسوب می شود.  ولی ما به دیگر برندها به چشم رقیب نگاه نمی کنیم. خوشبختانه در این مدت کوتاه توانستیم اعتماد هموطنان را به خود جلب کنیم.

هر داستانی یک شروعی دارد. داستان ما و شما با عشق و احترام شروع می شود. بزرگترین دارایی ما شما عزیزان و رضایت خاطر شما می باشد.

نکته ی جالب که بدان بایستی توجه کنید این است که اگر به نام سایت چرمبازان توجه کنید؛ خواهید دانست که سایت چرمبازان فقط در زمینه محصولات چرم طبیعی فعالیت می کند. درواقع اصلا محصولی به غیر از چرم طبیعی موجود نداریم.

پس اگر به دنبال سایت یا برند چرم هستید که فقط محصولاتی از جنس چرم طبیعی داشته باشد و دغدغه ی اصالت جنس نداشته باشید؛ حتما به سایت چرم بازان (charmbazan.com) سر بزنید.

خدمات چرم بازان : بهترین برندهای چرم ایرانی

برای جلب رضایت شما عزیزان و تبدیل شدن به یکی از بهترین برندهای چرم ایرانی، شرایط به مراتب بهتر برایتان فراهم نموده ایم. ازجمله:

  • گارانتی مرجوعی 15 روزه بجای 7 روزه بسیاری از برندها
  • گارانتی یکساله محصولات بجای گارانتی 6 ماهه سایر برندها
  • وسایل مراقبت از محصولات چرم به رایگان در اختیار شما قرار داده می شود.(اولین و تنها برند چرم ایرانی که این خدمت را به مشتریان می کند)
  • همکاری با استاید برجسته تبریزی و گلچین کردن محصولات از بین انبوه مدلها (وسواس در کیفیت و طراحی محصولات داریم)
  • جمع کردن علاقه مندان به محصولات چرم طبیعی در گروهی به نام جمع چرمبازان.
  • دریافت تخفیف به مقدار قابل توجه و نشان های مختلف با فعالیت در سایت.
  • انچه می ماند عشق است. رابطه ی دوستانه با شما عزیزان بسیار ارزشمندتر است. افتخار می کنیم که مشتریان شیک پوش و خوش تیپ داریم.

شما مشخص می کنید که چرم بازان یکی از بهترین برندهای چرم ایرانی است یا نه؟

بهترین برندهای چرم ایرانی _ چرم بازان

چرم بازان به معنای افرادی هستند که به محصولات چرم طبیعی علاقه دارند. ضمن اینکه شیک پوشی و آراستگی و حفظ سلامتی بدن برایشان مهم است.

در وبسایت چرم بازان به نیاز شیک پوش ترین افراد جامعه پاسخ می دهیم. با خرید از چرم بازان آراستگی، شیک پوشی، غرور و خاص بودن را به استایل خود اضافه کنید.

شما نیز هم اکنون برای خرید از چرم بازان کلیک کنید.

بهترین برندهای چرم ایرانی

مقاله “معرفی بهترین برندهای چرم ایرانی” چقدر مفید بود؟ شما طرفدارکدام برند چرم هستید؟ از کدام برند خرید کرده اید؟ آیا چرم بازان را از قبل می شناختید یا با مطالعه این مقاله آشنا شدید؟ این مطلب مرتبا آپدیت می شود. لطفا نظرتان را بیان کنید. اگر سوال یا پیشنهادی دارید؛ روی آیکن واتساپ کلیک کنید.

با تقدیم احترام

چرم بازان : انتخاب ممتازان

Rating 3.30 from 98 votes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال دارید؟ کلیک کنید
×
پشتیبانی واتساپ Whatsapp chat
پشتیبانی تلفنی Whatsapp chat
2 +